Skratta åt eländet

Fick gå hem från tågstationen snuvig och med min tunga väska i spöregn igår. Var äckligt blöt och irriterad när jag kom in genom dörren och tänkte göra lite varm oboy åt mig. När jag öppnar kylskåpet verkar det ovanligt varmt där inne. Luktar på mjöken och märker att den är sur! Mina matlådor i frysfacket är blöta och mitt baconpaket har också börjat lukta lite misstänkt. Så jag konstaterar att mitt kylskåp har lagt av! Det helt och hållet förstör min kväll hehe...

Har suttit i skolan och snorat och hostat idag. Orkade inte koncentrera mig alls. Det enda jag hade att äta till lunch var en banan. Jävla kylskåp... Ringde till hyresvärden imorse men vet inte när jag får det fixat. Jag kan ju inte direkt gå och handla nu. Så min middag blir nässpray, hostmedicin, gamla chips och så lite te på det. YAY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0