Inte okej för mig

Det kliar i öronen, min hals gör ont och huvet värker. Den hemska förkylningen går runt i klassen. Den började på bänkraden längst bak har nu hoppat fram ett hack till nästa rad. Min rad...

Har trots mitt värkande huvud klarat av att måla taket i hallen. Det är kul att måla väggar och lister faktiskt, men inte tak... Man får ont i nacken av att stirra uppåt och håller nästan på att ramla baklänges från trappstegen. Som tur är så är det ett litet tak så det tog inte så förfärligt lång tid att måla. Fast jag har ändå lyckats kladda ovanligt mycket. Ansiktet och håret är vitprickigt. Hela min tröja har fått vita fläckar och på något sätt har färgen också hamnat längst ner på mina byxben.

Ska fixa en stor kanna te och sörpla i mig och försöka läsa lite om skelettet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0