Åka tåg

Kul kväll igår. Riktigt mysigt att bara sitta hemma hos Steph och David och spela spel, även om jag blir för exalterad och skriker lite för mycket. Kunde ha stannat där hela kvällen.
Hamnade på hörnet och dansade med någon mycket påträngande sköldpaddsmänniska som inte kunde låta oss va haha. Såg min "halvkusin" också och prata lite med honom. Kom på sen imorse att det finns ju inget som heter halvkusin ens, smart haha. Hur tänkte jag där? Ehrm bara kusin. Gick en lång omväg hem och längtade efter min säng så mycket att jag sprang hela ekshärsvägen hem till mig.

På väg till Kristinehamn. Ska försöka peppa mig själv inför min sista vecka med praktik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0