Nedräkning pågår

Ganska händelselös dag. Känner mig inte speciellt motiverad när mina handledare inte har några vettiga arbetsuppgifter åt mig att göra. Allt på grund av platsbrist... De har inte nog med datorer så jag kan sitta och skriva men det löser sig förhoppningsvis innan veckan är slut.
Imorgon kommer Doris och hälsar på för att prata med oss och utvärdera praktiken. Kan ju bli spännande och troligen lite flummigt.

Fixade panerad fisk för första gången förut och jag skäms lite över att det faktiskt var gott med hamburgerdressing till. Ew. Det påminner mig om att jag måste diska innan jag drar ut.



Min citrusblomma/buske/planta är hur söt som helst haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0