Stay

Haft min sista praktikdag i Filipstad idag. Jag fick nämligen ledigt imorgon! Så himla gött. Så för att fira lite (och för att jag inte orkade laga mat) har jag nyss tryckt i mig pizza framför ett gammalt avsnitt av how i met your mother. Fortfarande inte lika god som pizzan hemma haha.

Åker hem hyfsat tidigt imorgon så måste komma underfund med vad jag ska packa, vilket jag inte har en aning om. Ser fram emot helgen och nöjes! Måste bara fixa nått att ha på mig. Men vad?

Har fastnat för en gammal låt. Hörde Erik Hassles version förut och fick en såndär ååh-det-är-ju-den-låten-känsla och var tvungen att lyssna på originalet (som fortfarande är bäst).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0