Hängande indrag 4,6 no more

Yay musikhjälpen har börjat! Har lyssnat ända sedan de klev in i glasburen i Malmö. Jag tycker det är en fin julkänsla över det, nästan juligare än julen.
Idag är jag riktigt stolt över mig själv. Jag fixade min muntliga redovisning om njursvikt utan att kollapsa eller få hjärnsläpp. Redovisning är verkligen inte min grej. Det är skönt att bara kunna släppa hela uppsatsgrejen nu, tills nästa termin vill säga... Har haft sista provet i journalskrivning idag också. Så jävla gött. Aldrig mera inställningar i Word! Freedom haha.
 
Precis som förra veckan så får jag långhelg den här helgen med. Fast bara för att tandläkaren har bestämt sig för att han vill skära upp mitt tandkött på torsdag. Vilken tur jag har.

Kommentarer
Postat av: zuperzara

FATTA ATT VI BARA HAR EN TERMIN KVAR?!?!

Svar: I KNOW och det är så jävla GÖTT GÖTT GÖTT! :D
Veronica

2012-12-11 @ 01:27:28
URL: http://rewonky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0