Dagens positiva tankar

Ibland undrar jag vad jag håller på med. Vad går allt ut på, vart är jag på väg, vad vill jag? Det finns så mycket att grubbla över när dagen är slut och jag sitter på bussen hem. Känner mig verkligen liten när jag sitter där och ser ut på den trista miljön och får eftermiddagssolen i ögonen. Människorna på bussen existerar inte. Just precis då känns världen så fruktansvärt stor och ödslig att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det bara rullar på men jag vet inte vad som händer.

Du vet att du kommer ruttna inombords om du inte gör något. Släpp det, glöm det, börja om.
Det är så mycket lättare att peppa andra.

Stuck in a moment you can't get out of.

Jag behöver en stor kopp te och ett nytt avsnitt av himym.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0