Det går över

Ja, jag är bitter.

Här har jag tvingat mig genom hela idrottsgalan med trist musik, löjliga imitationer och torra tal och så vinner inte Marcus Hellner jerringpriset! Visst, Rolf Göran kanske har gjort sig förtjänt av det och det krävs mycket jobb för att träna upp samarbetet mellan häst och ryttare och allt det där men hästsport intresserar mig inte alls. Och nu börjar alla hästmänniskor på fb skriva att "nu har hästsporten äntligen fått den uppmärksamhet den förtjänar och bla bla." Jag har förhoppningsvis lugnat ner mig så pass mycket om sisådär 15 minuter att jag kanske kan glädjas lite åt Rolf Göran jag med, men tills dess underhåller jag mig med sex and the city för att skingra mina tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0