Sleten

Min kropp är så trött idag efter allt dansande igår kväll. Jag och Zara bestämde oss nämligen för att dra iväg på fryksdalsdansen. Kostade 300 kronor men det var det lätt värt! Hade riktigt kul. Kollade på Rosenström och geggade ner mina skor, buggade till Arvingarna (som var en stor besvikelse) och dansade ännu mer inne på verkstaden. Blev oerhört svettigt där ett tag haha. Men allt som allt en kul sista kväll med Zara innan hon åker till USA. Kommer sakna dig men hoppas du kommer ha jävligt kul där borta!
 
Nu har jag bara en vecka kvar av jobb, sen har jag två lediga veckor framför mig!

Kommentarer
Postat av: zuperzara

kommer sakna dig med men vi får skypa! förresten, är det bara för mig som din blogg ser lite konstig ut, det är flera inlägg av samma och sen så ligger det typ över menyn och grejer??

Svar: Ja det får vi göra :) nej jag märkte det med men fattar inte alls varför det är så...
Veronica

2012-07-30 @ 21:15:30
URL: http://rewonky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0