Utveckling

Hade en internetfri dag igår. Jag saknade det inte alls faktiskt. Annars har jag bara inte haft lust att uppdatera.
Blivit lämnad ensam här hemma i ett par dagar. Klagar absolut inte, det är så gött. Det enda kravet är att jag måste klippa gräsmattan, vilket jag är kass på. Det blir så fult haha. Hann bara klippa typ en tredjedel igår innan det började regna.

Var på bio i onsdags, Snow White and the Huntsman. Snyggt gjord och helt okej. Den var bra men inte så mycket mer. Trots att jag vet ungefär hur storyn borde utspela sig så gillade jag den inte riktigt, de hade inte utvekat den tillräckligt för att det skulle bli spännande. Lyckades ändå gilla Kristen Stewart.

Ska dra in till Torsby och kolla på alla studentflaken snart. Det känns så somrigt och fint. Hoppas det inte regnar. Kommer troligtvis inte bli lika nostalisk som alla andra alltid blir denna dag haha. Det blir lite tjatigt. Ja, jag vet det att det var tre år sen jag tog studenten men jag håller inte med om att det känns som det var igår. Trots att det var längesen så känner jag mig ändå inte mycket vuxnare. Nej, fortfarande barnslig inombords haha.
Jag borde verkligen åka nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0