Lathet

Sitter hemma i min säng och fryser. Har på mig en hemstickad grön kofta och halsduk haha. Det är alldeles för jobbigt att hämta ved just nu så då fryser jag istället.
 
För en stund sen var jag och hängde upp teckningar som barn hade ritat för en vernissage på ABF. Jag tyckte faktiskt att alla teckingarna var fina, hur konstigt det än låter. Även om det fanns teckningar som bara var ett kladdigt rött streck på ett papper så kände jag på något sätt igen mig i hur fina jag tyckte att mina egna teckningar var när jag var mindre. Jag vet inte, jag blev lite nostalgisk bara.
 
Snart ska vi dra iväg till Charlottenberg och shoppa! Kanske kommer jag leta julklappar, kanske inte...
Imorgon ska jag på revy med mamma i Lysvik och se på Ann-Sofie när hon uppträder. Jag fattar inte speciellt mycket av de interna Lysviksskämten men ska bli kul att höra på all musik. Sen ska jag sova hos henne och Mats och ta ett tidigt tåg till Karlstad för att hinna till CSK.
That's all.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0