Post autumn

Hade kul i fredags på halloweenfesten i Karlstad. Gick utklädd som någon ur Star Trek (nej, jag vet inte vem) och det blev riktigt bra tycker jag.
På lördag innan jag skulle hem gick vi och kollade runt lite på mitt i city. Köpte en stor fin mugg på Indiska. På tåget hem hade jag världens huvudvärk (jag som inte blir bakis). När jag orkat släpa mig hem så somnar jag direkt. Vaknar 5 timmar senare av att jag är hur varm som helst och har fått feber. Så hela min helg och måndag har jag legat halvdöd i sängen och frusit/svettats och knappt orkat röra mig. Värsta helgen på länge. Visste väl att jag inte var bakis, haha.
 
Idag är jag back on track och någon dag under veckan ska jag få vara med på olika kärlundersökningar, typ ultraljud och annat. Sen har de andra handledarna frågat om jag vill vara med på någon skopi och operation. Sa såklart ja! Det skulle vara hur häftigt som helst att få vara med på en operation! Frågan är bara om jag skulle klara av det, haha. Hoppas de kan fixa så jag kan vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0