Därför

Idag är en bra dag. Jag har äntligen blivit klar med och lämnat in min uppsats. Vi har också fått tillbaka det senaste provet i dokumentation och jag hade 89 poäng utav 96! Jag blev överlycklig för det var så tight med tid till det provet att vissa inte hann skriva klart eller läsa igenom det ens. Jag var en ynka poäng från VG (som är det högsta vi kan få) men jag är så nöjd med mitt G ändå. I'm AWESOME!
Som belöning tänkte jag faktiskt leka med mitt xbox och dricka svartvinbärssaft nu.
 
En annan sak som är värd att nämna är att idag börjar How I Met Your Mother! Yay!

Kommentarer
Postat av: Zara

Spelade Halo häromdagen och tänkte på dig...

Svar: aaaw haha
Veronica

2012-09-24 @ 17:34:29
URL: http://rewonky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0