Bland damm och papperspåsar

 
Ledig dag på grund av inställda lektioner. Gick egentligen upp vid halv nio och tänkte att jag skulle vara produktiv, men lyckades istället somna om och sova till halv två. Men jag har ju faktiskt resten av dagen på mig så det är lugnt.
Snart måste jag börja packa också, och städa... Har inte städat på tre månader. Jag går runt med tofflor på mig i längenheten för att skona min strumpor från det centimetertjocka dammtäcket. Grejen är bara att jag inte vet i vilken ände jag ska börja och jag flyttar på lördag! Hur kan det finnas så mycket saker (och damm) på bara 19 m²? Seriösa packningstips sökes.
 
Nu ska jag vara produktiv och gå till systemet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0