Slowmo

Har lite att göra just nu egentligen men jag orkar inte. Jag har engelskaglosor (känns som jag går i trean när jag skriver att jag har det) som jag borde läsa lite på men jag har ingen lust. Alla ord stavas ungefär likadant så det är ganska enkelt, t ex reumatolog - rheumatologist, odontolog - odontologist osv. Sen har jag ekonomiprov på torsdag som jag inte heller har läst nått på. Ekonomi är mitt sämsta ämne och jag har inte ens öppnat boken. Det känns smart? Till sist så har jag slutuppsatsen som vi inte har gjort mer än ett halvfärdigt pm till.
Alla andra i klassen pratar om att det är så mycket nu och de känner sån stor press. Varför känner inte jag någon press?
 
Har letat runt på olika sidor och läst lite grann om att jobba eller studera utomlands. Fastnade för något som hette Leonardo da Vinci-projektet inom Programmet för livslångt lärande som nästan alla möjliga personer kunde söka till. Men jag insåg sen att det verkade vara väldigt omständigt att ansöka eftersom det finns inom hela EU och alla regler bara snurrade till det. Det fanns hur mycket information som helst och det lät jättebra men jag tyckte det var lite väl krångligt att läsa lagtext på engelska. Så jag får väl leta vidare.
Jag vet i alla fall att jag vill lära mig mer och se något nytt.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym beundrare

Galet söt du är :) keep up the good work!

2013-01-30 @ 19:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0