Jaws

Hallå hallå. 
Den här veckan har jag gått en trappa ner till onkologen där jag ska vara i två veckor. De här dagarna har det inte hänt speciellt mycket. Idag fick jag hälsa på vid avdelningen en liten stund, men vid senare tillfälle ska jag få vara med på strålningen och cytostatikamottagningen bland annat.
Även om det är rätt intressant att springa runt så är jag så trött på LIA just nu och vill att veckorna ska gå fortare. Känner mig seg och har ingen lust att träffa nya människor och vara övertrevlig mot allt och alla. Helst av allt skulle jag vilja gå in i nåt slags zombie mode och stanna hemma i min säng. Men jag får väl le och stå ut ett tag till.
 
Har förresten fått jättemånga fina kommentarer om mitt hår som jag blir sååå glad för!
 

Kommentarer
Postat av: stephany

DU ÄR SKETAFIN I NYA HÅRET!!!! En riktig pangbrud! :)))

Svar: Aw tack :D PUSS!
Veronica

2013-03-12 @ 20:46:26
Postat av: Anonym beundrare

Du är galet vacker, passade kanon!

Svar: Haha tack!
Veronica

2013-03-13 @ 18:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0