I feel sick

Vaknade 07:10, skulle egentligen gå upp vid 9 :/ Kunde inte somna om... Tvingade mej själv att läsa ett tag sen gick jag upp och sminkade mej på riktigt för en gångs skull, hade ändå inget att göra. Åt frukost. För mycket, är äckligt mätt. Tycker jag borde klara av att äta både smörgås, yoghurt och te... Men tydligen inte.

Det va konstigt att prata med dej igår fast ändå inte. Men de kändes som de va fel, och varje gång nått känns fel börjar jag må illa och huvet snurrar och kan inte äta på flera timmar. Jag trodde de skulle kännas bra att prata med dej, de gjorde de i början men sen kändes det bara konstigt. Eftersom de kändes som att vi aldrig mer kommer träffa varandra.
Jag orkar inte tänka längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0