En lång lång tid...

Söndag = tråkigt!

Johan har match idag igen... Så jag har inget att göra.
Men jag var faktiskt duktig förut för jag tog en promenad. Fast det var nog mest för att pappa ville att jag skulle pröva mina nya skor som han köpte igår eftersom jag har så ont i mina knän och fötter. Alla i min familj säger att det är mina skors fel eftersom jag alltid har skor med helt platta sulor och att "det är precis som att gå direkt på marken" blabla. Skorna var väl sköna fast jag fick gå igenom decimeterdjup snö! :P


Det finns iaf nått som är bra med söndagar: TV! :D
19:00 Gossip girl
20:00 Mia & Klara haha
21:15 Nip/tuck

Härligt^^

Känner mig lite som ett troll i håret just nu så jag ska nog ta en dusch.

Kommentarer
Postat av: Elli

Ja det är skitsvårt, vet inte vad jag ska ha för ngn heller :P funderar också på en kortare.

2009-02-08 @ 15:01:53
URL: http://typwow.blogg.se/
Postat av: Jenny

MIA & KLARA :)))) gossip girl va bra :D men jag blir alltid så jävla heartbroken av chuck och blair :( :P

2009-02-09 @ 15:02:18
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0