Hemma

Har under helgen hos mamma förätit mej på rostatbröd och risgrynsgröt :O Har haft ganska lite att göra så jag fotade lite, småpratade med mamma, kolla på tv och spelade the sims haha! Alltid när jag kommer hem blir det så lugnt och jag känner mej inte lika stressad över allting... Sover skönare också :)

Har prov imorrn, Gertrud... :/ Fast jag får väl försöka anstränga mej lite. Måste också träna på naturprovet på onsdag.
Vill bara ha klart allt med skolan och gå på praktik. Väntar fortfarande på svar från Cacaodesign... Fast jag ser fram emot när jag ska ta fram en massa recept (typ smoothies :)) till våran tidning på texten och tipsa om kul hemsidor och allt sånt :D

Nu vill jag ha en smoothie men jag orkar inte göra så det får bli te. Kanske blir nått bra på tv?


Halo imorrn?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HALO!!!! :D

2009-02-02 @ 22:35:51
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0