It's quiet

Svettig och nöjd :P
Har nyss klarat av mitt cykelpass. På 60 min enligt cykelns uträkningar blev det 27 km och 615 kcal.
Mina ben är trötta och det kommer bli kul att gå ner för källartrappan när jag ska lägga i tvättmaskinen, haha.
Snart ska jag gå ut och hämta bär i frysboxen till min smoothie (svartvinbär & hallon) :)
Men först ska jag duscha.

Ringde förresten till hälsokosten idag på morgonen och han sa att jag under komma dit när jag ville under veckan. GÖTT. Så jag tänker att imorrn kanske jag åker dit så jag får det gjort, eftersom på onsdag kanske jag skulle med Johan till karlstad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag och pontus tänkte också åka till karlstad imorgon, men sen så bstämde vi oss för att åka till charlottenberg istället! för där har vi aldrig varit :) och pontus sa att det finns billig korv där som han vill ha. win - win

2009-02-24 @ 17:01:49
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0