Point of view

Gick upp jätte tidigt idag... ville inte ligga kvar i sängen själv när johan gått upp för att jobba :/ Som tur är kommer han hit vid typ 3 igen.
Tänkte jag skulle skrivit igår men jag hann inte för jag såg på skidskytte vm som började (herrarnas lopp va bäst) :D och bakade bullar för jag hade inget att göra och sen tryckte jag i mej en vesuvio kvart i 5 eftersom vi skulle kolla på ukm vid 5 :P
Ukm va ganska tråkigt i början  med bara massa band och allt lät typ lika och vi fick ingen sittplats, men sen blev det lite bättre iaf vi fick sittplats och Ann-sofie va duktig och kom inte av sej :) haha, gummihattarna va roligast iaf ;P men jag tyckte han Hjalmar va bäst, han hade bäst låtar även om jag aldrig hört dom förut...
Sen åkte vi pistmaskin och jag fick äta glass. Vi lyssnade lite på melodifestivalen på p4 också det va ungefär lika kul som att se den på tv så vi missade inget :P Kom hem vid halv 11. Va skit trött.

Har kollat på skidskytte idag med, och Helena Jonsson vann :) Ska se på herrarna sen och heja på norge :D
Exciting!


Kom på i fredags att jag hade tappat bort mina nycklar med mitt usb som jag har projektarbetet och allt på (och min fina lila tyg elefant)! Efter att jag letat över allt tänkte kom jag på att dom måste vara i datasalen på teknik där vi va i onsdags, kommer nog inte få tillbaka dom... tror inte det är så stor chans att folk är snälla och lämnar dom till vaktmästaren. Jävla skit.


Kommentarer
Postat av: Elli

Ja eller hur!

Fast jag tkr om att läsa verklighetsbaserat.

Men den verkar jättehemsk :s



By the way gott med nybakade bullar då (:

2009-02-15 @ 11:09:25
URL: http://typwow.blogg.se/
Postat av: Zara

MEN NEEEJ! Du får inte ha tappat bort dina nycklar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :(

2009-02-15 @ 21:39:09
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: Jenny

jag vill göra om UKM! :D för det var så jävla kul :D:D men vi gick inte vidare :(

2009-02-15 @ 23:44:05
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0