Bekvämligheter

Skottat snö i en timme. Svettigt värre... Men det är ganska skönt ändå när man är varm av ansträngning, de blåser och de biter av kyla i kinderna.
Fick en tråkigt nyhet som förstörde min dag lite: Jag måste mocka. Avskyr det. Är jag gnällig eller bara lat och bortskämd? Hehe. Jag som tänkte duscha, fixa kaffe och lata mej. Bekvämt skulle de ha vart. Jaja, det är väl bara att stå ut.

Hade förresten en helt ok dag igår, men det kändes som den aldrig skulle ta slut... Hakade upp mej på en sak också. Jag kan ibland ha svårt för folk som äter. Det är bara så. Jag står ut med det och säger aldrig nått. Men när nån sätter sej och knycklar upp pappret på sin chokladkaka (och en smörgås) och börjar äta på den i min bil då är det fruktansvärt jobbigt. Jag har så svårt med att folk kan råka skräpa eller smula ner saker som är mina. Kontrollfreak, JA men de är bara så. Om det hade varit nån som jag kände eller som vet hur jag är skulle jag ha sagt till personen. Men inte den här gången. Människan skulle nog blivit förskräckt. Får se va jag gör om det upprepas, haha. Hoppas jag inte låter allt för hemsk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0