Grynis

Saknar verkligen en bra kamera. Det är ganska drygt att bara ha en fjuttig digitalkamera som ger en massa färgstick och korniga bilder. Provade pappas nya igår men man kan inte ställa skärpan själv och autofokusen va inte speciellt bra på nära håll... Jag gillar min gamla analoga men det går ju inte så bra att lägga in dom bilderna på datorn, hehe. Känns ganska dumt att jag inte är nöjd med dom kameror jag har men jag vill ändå så gärna ha en ny fin systemis. Canon. Kom på att det är ju inte så himla länge tills jag fyller år...

Åker uppöver imorn. Kommer nog va rejält mycket att göra! Hoppas på att det inte blir en lång dag och inget ätande i min bil, hehe.
Fixa nytt kaffe och kolla skidor. Herrarnas lopp. Tror på norskt, haha.

Förresten ganska häftigt att min lugg har gått ifrån spikrak till lockig nu. Balsam is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0