Just come clean

Snabb dag verkligen och ändå har jag inte gjort mycket. Trodde jag skulle få jobba men ikke. Men har lärt mej att man ska inte dricka två stora koppar kaffe på tom mage. Blir ganska skakis. Fast pigg och lite illamående, hehe... 

Världen är bra liten ibland. Cozy.

Alltså jag vet att man inte ska gå och störa sej på saker en längre tid men det är inte heller bra att hålla saker inne allt förlänge. Det gör bara att man retar upp sej ett steg till och så fortsätter det att trappas upp. Så... Jag undrar bara hur du tänker. Är det medvetet eller omedvetet. Dunno... Hur som helst så retar det mej som fan. Copycat.


Take me now as the sun descends
They can't hurt you now


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0