On the road again

Kört hur långt som helst idag enligt mej. Mätarn står på över 20 mil iaf. Tankade full tank imorse och åkte och hämtade Zara i Svenshöjda och drog iväg över gränsen till Kongsvinger. Lagom bra väg och det tog faktiskt inte så lång tid. Fint och mysigt väder :) Tog oss fram till Kongsvinger och gick in på köpcentret och kikade lite. För mig blev det bara en topp och för Zara blev det flera, hehe. Åt lunch och tog en kaffe sen. Mmm kaffe! På väg hem märkte jag att någon hade satt en lapp under min vindrutetorkare så jag trodde jag hade fått parkeringsböter. Typiskt tänkte jag. men när jag kollar på lappen så står det "Har skadat din bil vänligen ta kontakt med Kurt" så jag får smått panik och springer runt bilen och kollar men det var bara några små repor som tur var! Annars gick det lugnt på hemvägen. Har haft en kul dag :D
Nyss ätit pappas starka mat och sitter och snorar i soffan. Har blivit tätt i neesan också, ehee. Tur att vi har nässpray hemma! Så nu ska jag slappa med mina snorpapper. Fast kanske ska skjutsa syster sen, det märks.


   

 

 


Kommentarer
Postat av: crazy

fick du ingen bild på älgarna? :)

2011-02-12 @ 22:29:41
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0