Poker straight

Suttit väldigt länge nu och sjungit, spelat på min lilla gitarr och letat låtar. Det har till och med hunnit bli mörkt ute och jag känner att jag suttit ner för länge. Men det är sånt som jag måste göra ibland. Få ur mej sånt som bara vill ut. Det var hur längesen som helst, och skulle gärna vara tusen gånger bättre på det. Kanske inte är fingerfärdig nog, haha. Men det är en ganska trevlig sysselsättning ändå :) Fast fann inte så många bra låtar att spela. Hm. Har däremot fått ett par speciella låtar på hjärnan nu som jag kommer gå och sjunga på ett tag...

Köpt torr schampo idag faktiskt också. Lee stafford. Kände att jag ville prova det så kanske jag inte behöver tvätta håret så ofta. Gillar inte att göra det. Avskyr att slita på mitt lockiga rufs, hehe. Hoppas att det är bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0