I took my love down to Violet Hill

Fixat frukost! Brukar alltid bli samma frukost under en lång period. Är det bara jag som gör så? För tillfället är jag inne i yoghurt med boveteflingor, lin- och solrosfrön. Men en sak som aldrig ändras på är te. Dricker alltid te till frukost.
Hur som helst. Måste köpa en present idag innan jag glömmer bort det och innan bokrean tar slut, hehe. Fiffigt... Vill finna några bra låtar att spela också. Har lite problem på det området, haha. Jag känner att jag kommit in i det lite nu. Känns bra också att jag har börjat använda gitarren jag fick i födelsedagspresent förra året. Den har mest stått och dammat faktiskt.

Har påmint mej hur bra Violet Hill är.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0