Hoppis

Jobbigt spännande dubbeljakt idag! Drog upp huvtröjan och bet på ett tag mot slutet. Det blev inte ett så bra avslut som jag ville kanske men det var nära. Fast vm är inte slut än och det börjar snart ett till!
För tillfället så mår mina lår ganska gött efter en del ansträngning och filmtittande. Stickade strumpor och tofflor ska de va nu :) Ska äta köttgryta och möjligtvis avsluta med lite glass och ananas. Har småätit godis i två dagar nu och min mage gillar det inte... Blev för mycket socker. Är inte van, hehe. Jag håller mej till mina chips!

Underhållande att se på Per Morberg när han slänger saker omkring sej i överallt när han lagar mat, haha!


Denna var sötast idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0