För tidigt

Hur ska jag kunna sova nu när jag nästan redan vänt på dygnet? Senaste tiden har jag varit vaken till ca halv fyra i brist på trötthet och sen sovit till långt ut på dagen. Jag ska jobba i morgon så har ingen lust att gå omkring som en förvirrad zombie och förväxla alla papper. Fast äsch, det finns ju alltid kaffe kom jag på... Några extra turer till cafeterian. Skulle egentligen inte börja förens på måndag men fick torsdag som en liten extradag. Har inte varit på sjukhuset sen i december så ska bli kul att se alla igen och se hur det har gått. Måste komma in i alla rutinerna där. Oerhört skönt att få några över huvud taget faktiskt...

Pigg som ett piggsvin!
Varför säger man inte det i stället för en mört?


Kommentarer
Postat av: zara

haha trodde det var en bild på en toalett först :p

2011-05-25 @ 23:32:25
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: ver

haha neeej, du borde nog gå till optikern :P

2011-05-26 @ 19:34:58
Postat av: häst

haha kan man inte säga sipprade? jag menade nog slurpade.

2011-05-28 @ 17:52:58
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0