Frågeställning och slutsats

Jag borde egentligen skriva på en uppsats. Vi skulle arbeta med den på våran IT-lektion. De som inte hade med sig sitt arbete fick gå hem och jobba. Jag gick hem, för jag har inte ens börjat med min uppsats. Tänkte faktiskt vara duktig och börja när jag kom hem. Drunknade istället i gamla spellistor som jag gladeligen sjunger för grannarna just nu.
 
Jag tror jag börjar utveckla någon slags hatkärlek. Jag vet inte varför något finns kvar ens men det gör det. Tankesättet blir bara egoistiskt och det är inte värt det. Men jag tvekar. Ännu en fråga om känsla och förnuft som jag inte vågar reda ut än.
 
Jag är i stort behov av helg så jag kan träffa vettiga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0