I don't like mondays

Tråkig måndag ... Alltid tråkig måndag .
Har multimedia nu, men ingen Zara så inget arbete :P
Och det är snart torsdag igen och jag vet inte riktigt vad vi ska ha med i vårat program ?
Har inte bestämt nått .

Va i Karlstad igår och spanade efter julklappar, pappa köpte ett spel till mej :) och jag köpte present till Johan . Vart nöjd med hans julklapp :D fast när vi kom hem sen fick han hjälpa mej slå in den för jag är så dålig på det ><

Va också inne på indiska (love) och kollade . Köpte en vit sjal med blå rosor på och en annan som va brun/blå/grön med blommor på typ . Finner alltid en massa saker jag vill ha när jag är på indiska . Vill ha nästan allt som finns där inne, fast inte i klädväg då :P Vissa kläder är väl okej ... Men inredningsprylarna är UNDERBARA !


Jag gillar:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0