Shiny button

Radio idag.
När jag kom hem sa Anne att det var vårat bästa program hittils! :O Det tyckte nog inte jag... För hon sa att vi lät mer avslappnade eller nått liknande. Jag som till och med va lite nervös idag. Jag är avundsjuk på Jenny och Karin som får va på p4 med Sven och Lelle som är så roliga :P haha. Skulle hellre va där.

Håller på att föra över Veronica Mars avsnitt på usb till Ann-Sofie (som har ögon inflammation :/). Hoppas, hoppas det blir film av det senare :D Haha, ska se på inför eurovision sen, det är kul å se vad för dåliga bidrag som finns med :P Men nu tror jag att jag ska öva på min gitarr lite, så jag blir lite "bra" iaf, hehe :)

Imorrn blir det vårens första riktiga kaffelatte med Zara :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

mooor din :) kaffelatte gott :))))))) dubbelhaka

2009-04-21 @ 23:08:47
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0