Shoppande människor

Vart på julhandling idag hela dagen men det slutade med att jag inte kom hem med nått förutom en aftershave till farfar. Det var så mycket folk i alla affärer och om man fann nått man ville ha så orkade man helt enkelt inte ställa sej i kö för den var alltid 5 meter lång och rörde sig knappt. Vi kollade lite på ikea och affärerna på bergvik. Ann-Sofie och Mats stod inne på ikea och försökte bestämma sej för örngott och påslakan i ungefär en halvtimme! Aningen drygt. Fick julklapp av Ann-Sofie sen, guitarhero 5. Hade tänkt att köpa det själv först begagnat men kom fram till att det skulle bli ungefär lika dyrt, så jag tog ett nytt men då ville Ann-Sofie köpa det till mej. Det säger man ju inte nej till. På hemvägen skulle vi till Ö&B men vi körde helt fel och sen när vi åkt tillbaka visade det sej att Ö&B inte alls fanns där dom trodde att det skulle va, hehe. Så då körde vi hem ist... Jag somnade som vanligt.
Nu är jag hungrig och ska äta nått... Man står sig inte så länge på en big mac, hehe.
Jag saknar Johan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0