I just wanna feel some rythm

Känns som jag inte skrivit på skitlänge. Beror på att jag är oerhört lat när det gäller att starta datorn och att jag har vart med Johan till Kongsvinger. Var där på torsdag och fredag. Deras ställe va ganska fint fast jävligt varmt, fick typ ingen luft där inne. Vi såg på film och grillade med David, Jenny och hennes kompis Maja.
På lördagen så grillade vi hemma hos Johan med hans familj. Vi satt och drack och nån gång vid tolv gick vi till faktoriet. Men det va bara äldre människor där som jag inte kände. Jag antar att alla unga va Höljes :P Men Johans pappa som följde med hade nog många att prata med :P Vi pratade och åt tacotallrik med quicklykillarna, haha. Trevligt... Sen var klockan helt plötsligt över två så vi gick och alla fick för sig att dom skulle bada. Så dom andra gick till kollsberg och Johan gick i vattnet längre bort och simmade bort till kollsberg. Han lovade att han inte skulle drunkna! Jag sprang med hans kläder bort till kollsberg där dom andra badade, och sen såg vi att han kom simmandes vid en sten. Vilken lättnad!
Sen segade vi oss hem och la oss i soffan hos Johan.

Idag är en jobbig dag för jag känner att jag måste göra nått bra. Som kanske skriva ett cv, damsuga, diska, klippa gräs, fixa körlektion? Men jag vill inte... Jag vill bara ta en lång stekhet dusch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0