Är man fjantig så är man

Folk har skrämt upp mej hela dagen om onda armar, nålar och bulor på armarna. Usch... Jag ville inte att klockan skulle bli 6 så jag skulle sluta och sen gå upp till vårdcentralen. Ville inte gå dit själv så jag tog med mej Ann-Sofie som stöd, haha. Jag tål bara inte tanken på att spruta in nått och sen veta att de kommer göra ont sen för då bara väntar jag på det, inbillar mej att det gör ont direkt och vågar absolut inte röra armen. När vi gick till rummen där man skulle vaccineras fick man se på när alla fick sina sprutor! Hemskt. Det va läskigt att sätta sej på stolen och få sprutan MEN det gjorde inte ont (tur). Ann-Sofie sa att jag såg skräckslagen ut när jag satt där och jag kände själv att jag gjorde nån konstig min :P Så nu efteråt törs jag inte röra armen. Låter den bara hänga liksom. Det är ju egentligen så fjantigt. Haha...
Nu ska jag åka och pista.

Kommentarer
Postat av: zara

alltså, jag har alltid undrat. vad gör man när man pistar? (tyck inte att jag är dum bara för att jag inte vet, jag är ingen skidnörd)

2009-11-19 @ 21:28:27
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0