Mysigt

Var på middag igår kväll hos Henrietta och Uffe långt uppe vid Bograngsberget. Det var jättemysigt. Dom hade tänt ljuslyktor, det var varmt och mysigt och deras små söta barn Linus och Wilma sprang omkring och skrek och lekte. Linus visade sin leksaksdator för pappa så dom satt med den ett tag och jag fick sitta och peka på bilder i en sagobok för Wilma :P Vi åt god mat och drack cider och satt och pratade massa minnen, haha. Sen hämtade Henrietta en massa foton. Fanns massor med bilder på mej och Ann-Sofie, pappa och mamma :) Pappa har så konstiga miner på dom flesta bilderna :P Fick med oss några hem också. Ska nog scanna in några :P

Glömde förresten helt bort att man skulle vrida tillbaka klockan idag så jag gick upp ganska tidigt faktiskt för att va jag :P Måste ändå börja gå upp tidigt nu för jag börjar ju min praktik imorn! Och jag får troligtvis gå dit varje dag... Hoppas det blir kul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0