Praktikplats

Pappa tycker att jag ska ha praktik hos honom. Fast jag har ingen aning om vad han gör i sitt jobb? Men det kanske inte går att ha någon inom familjen. Det gör inte så mycket om det inte funkar för jag vet inte riktigt om jag vill heller :P Ska gå till en färghandel imorn och fråga där :) Hoppas dom går med på det! Tror det skulle va kul. Sen ett besök hos jobbcoachen också... Kom på nu att jag skulle ha börjat skriva på en ansökan nu! Fan.
Jag längtar efter att festa. Hm, hoppas det blir nått till helgen! Jag behöver det, haha. Att va hemma hela dagarna är skittråkigt. Går upp, ser på tv, äter, ser på tv och sover. I need some action!
Måste nog börja på min ansökan... Eller så kommer jag på nån dåligt ursäkt tills imorn, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0