0411

Te, tv, inget att se på tvn, skit film på tv400, orkar inte kolla.

Ska till mamma sen, har gjort muffins till henne idag eftersom hon skulle ha några när dom öppnar sitt cafe. Undrar om det är många som kommer? Eheee... Jag har massa energi i kroppen men vet inte vad jag ska göra med den! Jag har redan städat i fyra svettiga timmar med dammsugarn idag och uppäckt spindelväv och dödaflugor. Skaka mattor är så jobbigt. Men ändå är jag inte trött i kroppen riktigt. Jag är sugen på socker... Hm, ska nog köpa godis innan vi drar hem. Mats ska med hem så jag kommer få sitta där bak och trycka för mejsjälv, haha :/ Alltså jag står nästan inte ut med att se par som står och gullar med varandra, jag kanske är avundsjuk men det är så störande ibland! :P Sorry.
Kanske ska packa lite grejer nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0