Julfrukost

Gick upp tidigt idag eftersom jag skulle vara med på julfrukosten på sjukhuset. Först hade några nått slags "uppträdande" där dom hade klätt ut sej som tomtar, fast dom hade på sej sina tomtedräkter och masker bakochfram, och dansade till jullåtar. Det såg ganska mysko ut när dom rörde på sej. Alla tyckte det var jättekul och nöskrattade. Jag själv har nog inte blivit gammal nog för att tycka sånt är speciellt kul, haha.
Sen fick vi risgrynsgröt och smörgås och satt och pratade. Duktiga jag spillde förstås rödbetssallad på mitt vita linne :P Till sist fick vi en varsin julklapp och ett kuvert. Jag fick ett blockljus med ett underlägg till och i kuvertet fick alla en varsin halvdag på finnskogstoppen.
Gick till receptionen också och sa godjul till alla och gav dom en present :)

Måste fortsätta hjälpa pappa nu.
Sen exprimentera med kameran. Fisheye kanske.

Kommentarer
Postat av: fo shizzle ma dizzle

jag vill ha kamera. och fisköga.

2010-12-15 @ 21:53:13
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0