Minolta

Leker lite med en kamera. Har fått använda Annes pappas gamla analoga kamera eftersom han inte använder den mer. En Minolta xg-1. Finns några andra objektiv med också :) Fast har inte riktigt kommit på hur allt funkar än men jag lär mej. Det satt i en gammal film förut som jag inte har nån aning om vad det är på. Så jag lämnade in den men dom visste inte om bilderna skulle bli bra eller inte. Det är spännande när man finner rullar som har legat bortglömda i typ 10 år som man inte alls minns va det är på. Finns en massa rullar hemma hos mamma som vi aldrig framkallat, dom bilderna skulle jag gärna vilja se :)


Kommentarer
Postat av: Karin

Analogt, detta gillas :d hihih

2010-12-16 @ 11:24:46
URL: http://heyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0