Say goodbye to my heart

Pyntat julgranar hos både mamma och farmor och farfar igår. Ja och Ann-Sofie börjar nästan bli duktiga på det. För förut så har vi bara hängt i typ allt julgranspynt i granen så den är helt övertäkt och ser ganska hemsk ut, haha! Men nu har det blivit lite mer "less is more". Båda granarna blev fina iaf. Älskar de gamla julgranspyntet hos mamma som är glaskottar i olika färger. Så fina...
Imorn är det julafton och jag ser fortfarande inte fram emot det men så är det. Ska åka runt med syster och Mats. Kristinefors - Röjdåfors - Torsby. Kan bli stressigt, för om jag tror på min magkänsla så kommer dom inte att hämta upp mej i tid, hehe. Som vanligt nästan då :P

Vill igen men mitt förnuft är krossat, så jag kan inte lita på det just nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0