Dippa

Lugnt idag. Inget har hänt och inget har gjorts... Men desto mer att göra imorn. Ska med Ann-Sofie och Mats och se på deras lägenhet i Lysvik. Dom håller på och ska flytta in så kanske får bära lite saker och sånt. Skulle själv gärna ha en egen lägenhet men vem vet när det händer. Typiskt... Senare så ska vi till farmor och farfar och äta middag. Farmor kommer väl bli orolig när Ann-Sofie säger att hon ska flytta, haha. Men annars blir de nog trevligt.
Har äntligen fått tillbaka photoshop också :) Fast det tog ett tag innan jag kunde använda det eftersom jag fick med en massa trojaner och skit. Fick cs4 som jag inte är så bekant med än, men snart så.

Tråkig tvkväll men jag har popcorn och dipp :D


Kommentarer
Postat av: hamstern

DIPPA POPCORN? låter fruktansvärt äckligt..

2010-01-10 @ 14:46:28
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0