Ledig tid bara försvinner

Har jobbat torsdag till måndag så jag är ledig idag och imorn :) Gött... Igår jobbade jag från 2 till halv 11, det gick bra fast jag var väääldigt trött när jag kom hem. För ovan att stå upp hela dagen och springa omkring. Det är helt okej att va på sahlsrömsgården än så länge, har inte riktigt kommit in i det än antar jag. Fast jag vet definitivt att jobba i kök inte är det jag vill göra! Inte min grej liksom. Näää
Jag har faktiskt städat badrummet idag och slängt ut lite grejer. Skönt att få bort allt som ingen använder så badrumsskåpet blev ganska tomt :P Sen har jag vart ute lite också fast jag fick snö i ögonen haha.
Imorn ska jag köra lite och sen upp till sjukhuset en sväng, så jag måste gå upp tidigt :/

Fortsätta se på tråkig tv nu, BU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0