Hej vi blev lite sena, ehee...

Var på linskoll idag i Sunne. Jag och mamma skulle va där halv 5 och mamma skulle hämta mej vid 4. Jag gick hemma och väntade och väntade. Mamma kom kvart över 4 :P Var framme i Sunne kvart i 5. Haha, mamma är väldigt bra på att försena sig. Inte ofta hon kommer i tid. Men vi fixade synundersökningarna iaf... Ska få lite mer styrka i mina (igen!) :P Hur mycket sämre syn kan jag få liksom, haha.
Tog vägen hem förbi Lysvik. Skulle lämna saker till Ann-Sofie och Mats. Men dom va inte hemma. Försökte ringa men tydligen var det fel på telias nät eller nått! :/ Dom hade en väldigt underlig granne... Mysko :P

Åh jag vill verkligen flytta och inreda mitt eget och slippa disk/städdagar!

Nej jag måste fortsätta kolla på topmodel nu känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0