Äntligen

JA! Jag kommer in på min mail nu :D thank you live support! YAY!

Har spenderat dagen med syster och farmor... Körde till Bograngen för farmor skulle sätta granris på några gravar där. Efter som farfar inte gärna åker nånstans så följde jag och Ann-Sofie med :P Ann-Sofie såg tydligen dåligt och trodde hon skulle få ögoninflammation så jag fick köra hela vägen, hehe. Ganska guppig väg dit upp! Det var faktiskt en rätt mysig kyrkogård även om det kanske låter lite konstigt. Sen när vi kom hem fick vi mat av farmor. Köttbullar och potatis såklart :) Trevlig dag, fast har känt mej allmänt hängig idag och igår så jag håller nog på att bli sjuk. Eller jag vet det, hehe.
Nej nu ska jag skjutsa pappa och Anne på middag.

Kommentarer
Postat av: han från pans labyrint

det som är meningen! :)))

2010-10-12 @ 12:18:00
URL: http://rewonky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0