Kolapaj

Making pie. To be continued...

Varför blev det helt plötsligt outhärdligt att leva med andra människor? Det är nog framför allt stökigheten, bristen på sinne för rehållning, hemska vanor och inget självbestämmande. Men håll ut... Jag flyttar snart!

Jag har tydligen bara tre veckors jobb kvar. Trodde det var kanske fem ändå. Det går för snabbt. Efter flera veckors lyssnande har jag kommit fram till att jag kommer sakna att höra på morgonpasset sommar i p3 med Knyckares brutala kommentarer och tävlingar om strandbags, haha. Underhållande p3-sommar. Men som tur är så kommer det vanliga morgonpasset tillbaka i alla fall. Världens bästa!

På lördag ska jag se Harry Potter! Inte i 3D! YAY!

Man Down - Rihanna


Kommentarer
Postat av: zara

vem ska du se på Harry Potter med?! jag vill också se. Men måste kolla filmen innan först så jag uppdaterar mig lite :p

2011-07-21 @ 22:15:55
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: zara

jao jag ska till svenshöjden i helgen men sen tillbaka hit på typ söndag.. Måste faktiskt passa mina tomatplantor och så :p Du kan väl komma hit också :D

2011-07-21 @ 23:44:29
URL: http://rewonky.blogg.se/
Postat av: Jenny

Girl, you're missing out something om du inte ser i 3D, det lovar jag! Var också skeptisk som fan, fast förstår om ni inte vill se i det för torsbys 3d är ju inte den bästa :P

2011-07-24 @ 21:58:45
URL: http://janai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0