Ibland vill jag vara döv

Tanter som pratar i telefon måste vara något av det mest outhärdliga som finns. Dom pratar om barnbarn, hus och framför allt sina krämpor (med gnällig dialekt). Det blir inte bättre av att dom i smyg skruvar ner volymen på radion till en viskning (annars kan tanterna inte koncentrera sig när dom pratar i telefon eftersom dom "pratar bara snusk på p3") så man kan inte göra annat än att lyssna på deras samtal. Det blir för mycket. Usch. Bort.

En bra sak är att jag ska se på lägenhet på torsdag i Kristinehamn! Hyran var rimlig så förhoppningsvis så ser den hemtrevlig ut och har det som behövs. För jag vill verkligen ha allt fixat i tid. Ett litet steg i rätt riktning ändå. Jag längtar.


Behöver en lång helg efter denna krävande vecka. Aw, jag vill gå ut med er! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja! Let's do it?! :D

2011-07-07 @ 01:43:47
URL: http://janai.blogg.se/
Postat av: ver

JAAA! :D

2011-07-07 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0