Inramat

Fick för mig att försöka sätta upp min lilla ram förut, nu när jag äntligen lyckats få med mig den ner hit. Den har legat hemma i Torsby alldeles för länge på grund av att den är för bökig att ta med sig på tåget och jag skulle inte ha tålamod till att kånka runt på den. Eftersom ramen var utrustad med en Ikeas finfina bruksanvisningar så gick det ju hur bra som helst att få ihop den. Jag lyckades också att vända själva fotot rätt haha. Blev riktigt stolt över mig själv. Jag kan fixa allt med min lila verktygslåda! Fast jag vet inte hur bra spiken sitter så får se om jag får tavlan i huvudet inatt.


Kommentarer
Postat av: karin

hihih, så fint :D

2012-04-13 @ 18:55:57
URL: http://karinbrodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0