Blunda och peka

Fick nyss reda på vilka böcker jag måste köpa inför höstterminen. Det är två, bara TVÅ böcker som jag tydligen måste betala 840 kr för. Medicinsk engelska och ekonomi. Jag är så sögen alltså...
 
Förresten just nu skulle jag gärna vilja va Nalle puh, Lilo eller någon annan tecknad figur. Jag har beslutsångest för tillfället. Jag vet inte vilka kläder jag ska ha på mig imorgon. Inget passar med nått. Men Lilo hon har ju alltid samma röd/vita klänning på sig och Nalle puh har alltid sin röda t-shirt. Tänk om alla hade samma kläder jämt. Enkelt. Ingen beslutsångest, inget problem och man skulle aldrig ha svårt för att känna igen folk. Fast jag kanske inte skulle vilja vara Nalle puh ändå, han har inga byxor och jag avskyr hur han säger "håning".
 
3 dagar kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0