När lokalsinnet sviker

Jag har överlevt första dagen! Gick hur bra som helst och jag hade en trevlig "handledare" som tur var. Det kommer nog bli kul att sommarjobba där. Det enda tråkiga är att jag kommer tvingas gå upp 05.40 för att kunna hinna med tåget vid 06.45. Blö. Blir tight med tid annars för att ta mig till sjukhuset.
Fick för mig att prova en annan väg till stationen på hemvägen. Misslyckades totalt och tappade bort mig ett tag haha. Men jag hittade tillbaka iaf som tur var. Förstår inte hur jag kunde gå fel över huvud taget. Ibland borde jag inte få gå ut själv.

Blev så glad över att mottagningen är stängd på midsommar. Det gjorde min dag. Åker upp på torsdag! Smil.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0